考車成功!!

今日實在係太好運啦………
果然是…….技術不足…….運氣搭救………..
上8字要停車時失平衡不小心雙腳落地………整架車緩慢向後滑………..
但當時居然考官係度聊天睇我唔到……..咁就畀我成功過關……..太幸運了…….
出街冇咩難度…….算係順利………..不過好似最前同最後那兩人係出街度飲咗……..
車牌總算考到了…….不過買車就可能要有排……..因為暫時都用唔着………
This entry was posted in 生活. Bookmark the permalink.

3 則回應給 考車成功!!

  1. John 說:

    我瓜左啦..

  2. Beno 說:

    來來唸住你地兩個一齊pass同我一齊買車,點知……全仔比心機下次一定得….
    同時恭喜alex順利pass左~恭喜哂

  3. Bingo 說:

    但當時居然考官係度聊天睇我唔到……..咁就畀我成功過關……..太幸運了…….
     
    ON9!

發表迴響

