討論B-Law時畀人偷拍?!

我同D組員係麥當勞相討B-Law的project時, 居然發然有個女人係度用手機偷影我地~
而且好似偷影咗好長時間, 都唔知佢有咩企圖……唔會流傳到網上掛?
我地發現佢時, 佢就收番部手機, 有時又扮睇報紙咁遮著塊面……到底佢係咩人……?
希望佢唔好用D相作不軌企圖就好了…….驚驚……
This entry was posted in 生活. Bookmark the permalink.

5 則回應給 討論B-Law時畀人偷拍?!

  1. Bingo 說:

    做咩唔走埋去問 阿嬸 你想點呀?!

  2. Beno 說:

    係唔係邊個ge阿媽或者私家偵探啊?

  3. Ian Seng 說:

    本來想打算影番佢, 不過係大家討論之際佢就走鬼咗……
     
    我地都唔識那個女人, 而私家偵探……不太可能吧? 好似我地冇咩野值得畀人查…….

  4. John 說:

    好似好恐怖咁喎…不過你地溫習姐~~影多d都唔怕~~~~~

  5. Ian Seng 說:

    我地係麥當勞度冇買野食………

發表迴響

