結束了……

LCC的考試終於都結束了……
郁悶……好鬼難…..都唔知合唔合格……唉……
This entry was posted in 生活. Bookmark the permalink.

4 則回應給 結束了……

  1. John 說:

    你幾時走架
    我岩岩好做哂~~

  2. Ian Seng 說:

    我同大家走的時候都唔見你, 你係唔係一夠鐘即閃?
    我地當時企係到等左一陣都見你唔到~
    你全部題都識做……?

  3. John 說:

    咩叫同大家走,你地見到咩,我做完4題,條友話仲有3分鐘我咪走囉,我望入去都唔見你地~~~~

  4. Ian Seng 說:

    我地係等到完全夠鐘, 佢收好D卷先走的……..
    你走得咁鬼快……..

發表迴響

