就快了…….

今日已經星期一了, 星期三就要考LCC初級……還未溫……點死好~?
其實都唔知點溫好……齋背佢…….?
唔合格就真係冇臉了……= =
This entry was posted in 生活. Bookmark the permalink.

3 則回應給 就快了…….

  1. John 說:

    我都要啦~~~~€

  2. hou 說:

    為何考不到掉臉 你懂不懂呀 我回澳門你教我好嗎 我都買了書自學呀

  3. Ian Seng 說:

    天豪自學咁厲害啊?
    我睇書通常都會瞓着~

發表迴響

